Eylül 13, 12:05 pm et Ginny Marvin tarafından 2013
ChannelAdvisor Ağustos aynı mağaza satış raporu karşılaştırma alışveriş motorları yüzde 7,7 büyüme o gücü Google alışveriş ürün reklamları (PLAs) listesi tarafından tahrik edildi gösterir. Arama (geleneksel AdWords metin reklamları) %0,2 büyüme Ağustos ayında sadece hafif bir uptick gördüm. Her iki kanal comScores genel e-ticaret artış oranı yüzde 16 içinde Q2 daha yavaş büyüdü.
Özet açıklamada, ChannelAdvisor raporları, "Google alışveriş gücü bu kategori yardımcı ofset headwinds geleneksel ÖAM göstermek için devam ediyor." Ortalama sipariş değeri (AOV) Google alışveriş/PLA 14,6 oranında düştü iken yıl yıla $95.14 için daha fazla tüccar programı, dönüşüm oranlarını aslında artış yüzde 5,2 2.35 oranında girdi.
Arama, yaz boyunca sadece biraz büyüdü. Augustun 0,2 yüzde artış aşağı Temmuz s yüzde 0,6 büyüme oranı oldu. Tıklama düştü yüzde 3 yıl olan ChannelAdvisor için markada PLAs öznitelikleri yıla,. Arama dönüşüm oranlarını düz yıl 2,63 oranında tutarak yıla, vardı. Ancak, AOV yüzde 8 oranında yükseldi ve tıklama başı maliyet düştü 0,50 $ yıl için yüzde 6-over-yıl.
Arama ve ÖAM büyüme, toplam e-ticaret pazarının gecikmeli olsa da, Amazon ve eBay güçlü SSS büyüme göstermeye devam. Performans pazarlama kara hakkında daha fazla bilgi: Amazon ve eBay e-aynı mağaza satış büyüyen daha hızlı daha genel ticaret.
İle ilgili konular: Kanal: Perakende | Google: AdWords | Arama motorları: Arama motorları alışveriş | İstatistikler: comScore | İstatistikleri: Harcama tahminleri | Son Haberler
Yazar hakkında: Ginny Marvin yazar hakkında ücretli çevrimiçi pazarlama konuları da dahil olmak üzere arama, ödenen sosyal, ekran ve yeniden hedefleme ödedi. Arama motoru Land, Ginny e-ticaret şirketleri için arama pazarlama ve talep oluşturma tavsiyelerde bulunur. O heyecan üzerinde @ginnymarvin bulunur. Ginny Marvin tarafından daha eşya görmek
@sengineland izle
Daha fazla en iyi haberleri
Daha fazla haber özetleri görmek
Daha fazla özellik görün
Daha fazla sütun görmek
Bkz: daha fazla nasıl yapılır
En düşük fiyatlar SMX Sosyal Medya Pazarlama için bitiş tarihi: Cuma
Google denize indirmek sıralaması sitelerden Mugshot durdurmak Fix: Googlenın MugShot algoritması
Penguen 5, ile penguen 2.1 Spam filtreleme algoritması, şimdi canlı
Bing Reklam başlattı telefon uzantıları Skype tüm cihazlar ile
Çalışma anlaşmazlıkları "Bing üzerinde" iddiası bu 2:1 tercih Bing Google için
Google denize indirmek tahmini Çapraz aygıt dönüşümleri AdWords içinde yeni tahmini toplam dönüşümler nın ilk aşaması
Facebook şimdi mesaj & durum güncellemeleri grafik arama içinde arama yapmanızı sağlar
Googlenın sinek kuşu uçuş alır: SEO Googlenın yeni algoritma fikir vermek
@sengineland izle
Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.
İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.
Bkz: daha fazla konular
Pazarlama arazi olarak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder