21 Kasım 2013 Perşembe

Cameron Olthuis, yazar, Arama Motoru Dergisi | 18 Sayfa 2

Müşteriler, hizmetlerinizin tarafsız ve genel bir şekilde gözden hakkı hak. Ama, iş insanları aldatmaya hakkı yok. Şimdi her zamankinden daha çok zaman hoşnutsuz müşteriler senin hakkında yalanlar online yaymak, zarar önemli olabilir. Bugün, bir örneğe bakalım ve kendinizi korumak için bazı yolları değerlendirin.


Nokia geçmişte, Apple ile onun yumruk çekti düz elma fanboys kalp için ulaştınız AdWords satın alma. Dün, Nokia poster reklamları fotoğraflarını internette kendi kapattım. Bugün, bu reklamların etkinliğini inceleyin.


Her gün iletişim kurmak için birçok farklı ortamlarda kullanın. E-posta, anlık mesajlaşma, bloglama, podcasting ve video podcasting var. Birçok şey metin iletti olabilir iken, bazen görsel bir mutlak gerekir ve çoğumuz gibi bir video yandaş değilsen SketchCast size göre kullanmaktır.


Gizlilik ve cinsel predatör (hangi Facebook bir şey yapmamaya karar verdi ve şimdi araştırılmaktadır) ile ilgili şikayetler rağmen Facebook buzz makine güçlü, 10 milyar dolarlık şirket valuating oluyor.


Ben kişisel deneyimlerinden biliyorum şey birden çok şeyler hakkında tutkulu iseniz, en iyi tüm cephelerde teslim etmek mümkün olmayabilir çünkü hepsini dalış anlamına gelmez mi. Bu Kevin Rose (Digg, Pownce ve revizyon 3) birden fazla platformda kendini yayarak benzer bir sorun yaşıyor gibi görünüyor.


Bu onun son albümü tanıtmak, Dylan takım için viral gitti ve üç hafta önce benim bir arkadaşım bana bir mesaj göndermek için Bob Dylan özel ileti jeneratör kullanıldığında başladı gibi görünüyor.


NBC, bunun kendi sitesinden doğrudan kullanıcılara şirketin en popüler televizyon ücretsiz bir hizmeti gösterir sunacak duyurdu. Sorun nedir? Hizmet onların YouTube ile doğrudan çatışma içinde ancak geçmek için çok iyi bir fırsat.


Web 2.0 çıkışıyla bu en yeni medya girişimcilere adları kendi hizmetleri için dört yaşındakiler için gelme yukarıya ile sorumluluğu temsilci gibi görünüyor. Bu adları sopa olacak ya da sadece hüsnükuruntu?


Online video daha fazla soru sürdürülebilirliği hakkında rağmen sadece boşluk büyümeye devam ediyor, ama insanlar eğitimciler de dahil olmak üzere, daha geniş bir spektrum için temyiz için bir başlangıç.


2003 Yılında başlatılan, SEJ pazarlama içerik aramak için topluma dayalı yaklaşımı içinde benzersizdir. Hemen hemen tüm bizim katkıları gerçek uzmanları geliyor: ev içi ve bağımsız Internet pazarlamacılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder