12 Kasım 2013 Salı

SEO içerik okunabilirliği kontrol etmek için kaynak | Arama Motoru Dergisi

İncelemeler, karşılaştırmalar ve market Otomasyonu, SEO, analytics PPC ve daha uzman Konuk Yazarlar kılavuzları. Bizim kitleye düzenli maruz kalma mı? Bizimle temasa alının SEJ araçlar Kategori sponsoru.


I tökezlemek karşıdan karşıya geçen hafta çünkü okunabilirlik düzeyi sıralamaları etkileyebilir sonrası ilginç bir fikir oldu...


bir mantıksal açıdan sadece arama motorları arasında bir sıralama faktör düzeyi okuma olması mantıklı. Doğru içeriğe doğru hedef kitleye ile maç için iyi bir yoldur.


Onaylamak için herhangi bir test yapmadım ne oldu okunabilirliği kontrol hiç benim SEO sürecinin bir parçası ama mantıklı geldi. İçeriğinizi nasıl okunabilir olduğunu bulmaya ihtiyacın olursa diye, izin ver, okunabilirlik düzeyi dama ve karşılaştırma araçları bulabileceğiniz bir bakış sunuyor.


Kullanışlı ipucu: ABD (benim gibi) değildir ve ABD sınıf sistemi çevirmek için ciddi çaba alır, ABD sınıf seviyesi 1 6 yaş için karşılık gelen ve genel olarak 5 sınıf düzeyi eklemek verir tipik okuyucunun Yaş tahmini varsa.


Sayfa ile okunabilirlik düzeyi dama denemek için oynuyordum: NYTimes makale. Okunabilirlik araçları bir göz atalım:


fog test Resource for Checking Your SEO Content Readability


Okunabilirlik skoru tüm listelenen okunabilirlik testleri (Flesch-Kincaid Not düzeyi, Gunning sis skor, Coleman Liau endeksi, SMOG dizin, okunabilirlik dizin otomatik) karşılaştırmak için iyi bir yoldur:


readability tool Resource for Checking Your SEO Content Readability


Düzen Merkez okunabilirlik test sayısını karşılaştırır, yararlı istatistikleri gösterir ve aynı zamanda karmaşık sözcüklerin altını çizen başka bir araçtır:


edit central Resource for Checking Your SEO Content Readability


Sulu Studio okunabilirlik Test ortalama uzunluk, bir cümle, karmaşık kelimeler, vb dahil olmak üzere bazı gerçekten yararlı sayfa kopya istatistikleri görüntüler:


juicystudios readability Resource for Checking Your SEO Content Readability


Uzunca bir süre şimdi makalelerinizi okuma oldum ve bu en iyi yazı olduğunu henüz -ben (ne olursa olsun olup olmadığını ya da değil ile SEO yardımcı) siteleri kullanılabilirliğini sağlamak için hiç heyecan verici yeni bir alan açılır önce düşündüm bir şey


Bu oldukça şaşırtıcı sizin tarafınızdan yapılan araştırma, her zamanki gibi çok yararlı bilgilerle kayalar. Bu içerik yazarları veya teknik yazarlar SEOın & Web sitesi analiz sistemleri için yararlıdır


Benim için büyük posta benim müşteri için başvurun. Özellikle teknik dil ve kısaltmaları anlama ötesinde olan anlaşma olanlar (Aslında o kendimi suçlu benim!) net olarak Insider düşkünü dile olmayabilir yeni umutları ile iletişim kurmak için oldukça açıkça nasıl zor olabilir göreceksiniz.


Güzel bir yazı. Benim alet içinde senin posta dahil için teşekkür ederiz. Nasıl http://www.read-able.com/ gelişmiş mi ilgi olacaktır.


Biz sadece bu araştırma ve ran karşıdan karşıya senin blog yazısı. Teşekkür için bu araçları genel bakış. okunabilirlik bağlamında SEO ile çözümler Wordpress Tez Tema için Scribe aracı, ama biraz pahalı tarafında s. Okunabilirlik endeksi de ve bu ücretsiz Google Docs inşa edilmiştir.


Bir şey (ben yazıyorum bir ders ile yardım için) görmek istiyorum Yani Gunning sis ve Flesch-Kincaid Not arasında doğrudan bir karşılaştırma değil, testiniz o Gunning sisin yukarıda gelen görebilirsiniz 9.5 Flesch-Kincaid süre = 7,7 = ama bir dönüşüm tablosu santigrat gibi bir yerde olduğunu / Fahrenheit, ya da bu şekilde çalışmıyor?


Bir şey (ben yazıyorum bir ders ile yardım için) görmek istiyorum Yani Gunning sis ve Flesch-Kincaid Not arasında doğrudan bir karşılaştırma değil, testiniz o Gunning sisin yukarıda gelen görebilirsiniz 9.5 Flesch-Kincaid süre = 7,7 = ama bir dönüşüm tablosu santigrat gibi bir yerde olduğunu / Fahrenheit, ya da bu şekilde çalışmıyor?


2003 Yılında başlatılan, SEJ pazarlama içerik aramak için topluma dayalı yaklaşımı içinde benzersizdir. Hemen hemen tüm bizim katkıları gerçek uzmanları geliyor: ev içi ve bağımsız Internet pazarlamacılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder